.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزاد سازی80درصد از سواحل دریای مازندران

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران گفت:سواحل در اختیار بخشهای دولتی حدود 80درصد آزاد سازی شده و در چند ماه اخیر 100تا 120کیلومتر حریم 60مر دریا آزاد شده است .  
 
محمد رضا شیدفر افزود :آزاد سازی سواحل دریا در بخشهای دولتی هنوز ادامه دارد ودر همان اماکن در بعضی قسمتها طرحهای دریا اجرایی شده و در این راستا قسمتهای هم دراختیار بخش خصوصی است دارای مسائل حقوقی هستند که رفع خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز مطالعه بهسازی سواحل آزاد شده افزود :با مطالعات صورت گرفته درصددیم در همان اراضی آزادشده آن را ساماندهی کرده و گردشگران از آن بهره مند شوند.
شیدفر باتاکید براینکه 52مجتمع اقامتی، تفریحی توریستی ،دولتی در اجرای آئین نامه بودجه سال 86مصوبه دولت آغاز به کار کرده است اظهار داشت :با در جه بندی و نرخ گذاری مجتمع ها به گردشگران خدمات موثری ارائه می شود.
وی از افزیش طرحهای دریا خبردادو گفت:115طرح دریا در مازندران اجرا شده که نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته است و در این راستا سازمان میراث فرهنگی و گرشگری مازندران با دستگاههای امدادی مثل هلال احمر ،هیئت نجات غریق و تربیت بدنی هماهنگی های لازم را داشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.